غربالگری گروه ها

درود بر شما لیدر بارونی

در این پست قصد داریم که شما رو با تکنیک غربالگری گروه ها مجهز کنیم ؛ ابتدا از شما میخواهیم که پادکست آموزشی لیدرشیپ 3 گوش کنید :

>>> پادکست24_لیدرشیپ شماره3 در بازاریابی شبکه ای

نکته بارونی :

هر سه ماه یکبار گروه هارو چک کنید یا یک علامت یا نشونه برای خودتون بزارین یا توی یکجایی یادداشت نمایید 

پس از سه ماه رنگ و عکس گروه رو تغییر بدهید تا من البعد نسبت به اون نماد گروه رو ادامه بدهید.

نکته : 

میتوانید عکسهارو توی گوشیتون ذخیره کنید و بعد عکس گروه ها رو تغییر بدهید .

این کار هم خیلی راحته ، کافیه انگشتان روی عکس نگه دارید و وقتی یه منو باز شد ، بارگیری تصویر رو بزنید

سپس کافیه به گروه مربوطه مراجعه کنید و در قسمت اطلاعات گروه ، عکس رو قرار دهید...

                                                                         

.

.

.

.

گروه c1 :

این گروه بیشتر علاقمند به فروش میباشد ، خب لازمه ماهی یکبار اخبار فروش و شرکت و تیم هم بدستش برسه کافیه

البته حتما سعی کنین که توی گروه مای فامیلی باشد

و علاقه ای به پیگیری و هدایت روزانه و حتی هفتگی ندارد...

+ برگزاری جلسه جهش ماهی یکبار

+ عدم فعالیت و گزارش گیری در گروه

.

.

.

                                                                         

.

.

.

گروه c2 :

این گروه اصطلاحا به لیدر میگوید باشه انجام میدم (چشم لیدر) ، اما انجام نمیده

اصطلاحا 50-50 هست ، گاهی هست و حرفه ای فعالیت میکند و گاهی نیست و یهویی غیبش میزند شاید یک هفته دو هفته 

توی گروهش هرموقع کاری داشت ، کمکش کنید کافیه تا اینکه واقعا بخواهد تغییر کند و کاری انجام دهد

+ برگزاری جلسه جهش هر دوهفته یکبار

پیشنهاد میشود که هفته اول و هفته سوم جهش بزاریم

+ بروزرسانی تپش هرهفته

.

.

.

                                                                         

.

.

.

گروه c3 : 

این گروه بی نظیره و به احتمال بسیارزیاد یه لیدر خواهد یه لیدر بی نظیر

پس روزانه و هرلحظه با او باشید وبرنامه هایش رو بررسی کنید و به او برنامه بدهید چراکه مشتاق تغییر و موفقیت هست.

+ برگزاری جلسه جهش هرهفته یا حتی زودتر باتوجه به شرایط

+ پیگیری روزانه فعالیت ایشان 

+ پیگیری روزانه بابت چک لیست بارونی

.

.

.

rainyteam

لایک : 0
نظرات برای این پست غیر فعال میباشد .
🕊️🕊️🕊️

پیشنهادهای ما

پیشنهاد میکنیم حتما به هر بخش سر بزنید

فیلم های تاثیرگذار

فیلم هایی که حتما باید در طول زندگیمان ببینیم

کلیپ های تاثیرگذار

کلیپ های کوتاه اما تاثیرگذار

فایل های صوتی

گوشهایتان را عادت به شنیدن نکات مثبت بکنید

...

عکس بخش درباره ما ما بارونی ها ، همچون یک (پرنده ی نامه رسان) که بعنوان لوگوی تیم درنظرگرفته شده ، سفیر بارون هستیم ؛ *** سفیربارون به این معنی که قراره بارونی از برکت،فراوانی،عشق،زیبایی و... بر زندگیمان و افرادی که باما همسیر هستند ببــــــارد و این پیام را مـــا برفراز تمام جهان گام برمیداریم و تجربه یک زندگی جدید از نوع بارون را برجهانیان میرسانیم ... *** بذرهایتان را بکارید قراره بارون بیاد

آیا در شبکه های اجتماعی فعال هستید؟

صفحات ما را در معروفترین شبکه های اجتماعی دنبال نمایید تا از خبرهای ما آگاه شوید

  حقوق تمامی مطلب محفوظ است   |    Design: ...