-
-
-
112
درود بر شما لیدر بارونی
در این پست قصد داریم که شما رو با تکنیک غربالگری گروه ها مجهز کنیم ؛ ابتدا از شما میخواهیم که پادکست آموزشی لیدرشیپ 3 گوش کنید :
>>> پادکست24_لیدرشیپ شماره3 در بازاریابی شبکه ای
نکته بارونی :
هر سه ماه یکبار گروه هارو چک کنید یا یک علامت یا نشونه برای خودتون بزارین یا توی یکجایی یادداشت نمایید
پس از سه ماه رنگ و عکس گروه رو تغییر بدهید تا من البعد نسبت به اون نماد گروه رو ادامه بدهید.
نکته :
میتوانید عکسهارو توی گوشیتون ذخیره کنید و بعد عکس گروه ها رو تغییر بدهید .
این کار هم خیلی راحته ، کافیه انگشتان روی عکس نگه دارید و وقتی یه منو باز شد ، بارگیری تصویر رو بزنید
سپس کافیه به گروه مربوطه مراجعه کنید و در قسمت اطلاعات گروه ، عکس رو قرار دهید...
.
.
.
.
گروه c1 :
این گروه بیشتر علاقمند به فروش میباشد ، خب لازمه ماهی یکبار اخبار فروش و شرکت و تیم هم بدستش برسه کافیه
البته حتما سعی کنین که توی گروه مای فامیلی باشد
و علاقه ای به پیگیری و هدایت روزانه و حتی هفتگی ندارد...
+ برگزاری جلسه جهش ماهی یکبار
+ عدم فعالیت و گزارش گیری در گروه
.
.
.
.
.
.
گروه c2 :
این گروه اصطلاحا به لیدر میگوید باشه انجام میدم (چشم لیدر) ، اما انجام نمیده
اصطلاحا 50-50 هست ، گاهی هست و حرفه ای فعالیت میکند و گاهی نیست و یهویی غیبش میزند شاید یک هفته دو هفته
توی گروهش هرموقع کاری داشت ، کمکش کنید کافیه تا اینکه واقعا بخواهد تغییر کند و کاری انجام دهد
+ برگزاری جلسه جهش هر دوهفته یکبار
پیشنهاد میشود که هفته اول و هفته سوم جهش بزاریم
+ بروزرسانی تپش هرهفته
.
.
.
.
.
.
گروه c3 :
این گروه بی نظیره و به احتمال بسیارزیاد یه لیدر خواهد یه لیدر بی نظیر
پس روزانه و هرلحظه با او باشید وبرنامه هایش رو بررسی کنید و به او برنامه بدهید چراکه مشتاق تغییر و موفقیت هست.
+ برگزاری جلسه جهش هرهفته یا حتی زودتر باتوجه به شرایط
+ پیگیری روزانه فعالیت ایشان
+ پیگیری روزانه بابت چک لیست بارونی
.
.
.
rainyteam